2012年3月14日

你是哪種動物?

某年月日,受某某邀請一同健行。

她說她有志要走遍那遠足徑的每一角落。志氣可嘉,又有美女相伴,兩人早上看了場大美國電影,下午茶時間起步,一行就行了廿公里,行畢全程時天色漸黑。

她甚少運動,說想挑戰自己倒不如說投別人所好。那天,她一直跟在我後面,跟隨了廿公里。


(同你玩個心理測驗丫)

「噢?? 玩咩架」

(好簡單架,你覺得你自己最似邊一種動物?)

「errr...... 研究下先」

「你覺得你似咩動物呀咁?」

(嘻嘻,我揀左松鼠^^)

「哦,松鼠好呀,我又要~」

(唔得呀!! 我揀左你唔可以再揀重覆的!!)

「下, 咁架....... 咁.....」

(點呀?)

「咁我揀xxx啦」

(好,跟住要問的係,你覺得個隻xxx係點樣的xxx? 有咩特別之處??)

「唔..... 會係咁咁咁,咁咁咁,咁咁咁的~」

(好~ 其實個心理測驗想做咩呢: ----masked,擇日揭盅----)



***************************************************
最近四處都是甚麼豬狼龜熊之類的東西,統統都是別人硬加上去的

自己決定自己做甚麼動物,何樂而不為?

反正利字當頭,大家都是禽獸。

2 則留言: